Send It Pro v1.3
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 23:39 | نویسنده : مهدي عباسي

           Send-It-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بعضی از چیزها هستند که در گذر زمان تغییر کرده و پیشرفته تر می شوند اما باز هم همان نسخه های اولیه از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند . SMS یکی از این دست فناوری ها می باشد که با وجود آمدن MMS هنوز هم جای خود را در دل کاربران دارد . این امر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که می توان از میان آنها به هزینه های ارسال ، محدودیت دریافت و … اشاره نمود .
حال اگر شما می خواهید هم از فناوری روز بهره جسته و هم کارهای خود را با همان پیامک های دوست داشتنی قدیمی انجام دهید استفاده از نرم افزار Send It Pro را پیشنهاد می کنیم . تنها چیزی که برای استفاده از این برنامه نیاز خواهید داشت یک اکانت گوگل است و همانند سایر اپ های مشابه هیچ گونه احتیاجی به نصب بودن این نرم افزار بر روی دستگاه مخاطب تان وجود ندارد .

شیوه کار بدین گونه است که فایلهای مورد نظر خود را توسط این اپلیکیشن انتخاب کرده و برنامه آنها را با استفاده از اکانت گوگل تان به گوگل درایو انتقال داده و لینک دانلود آن را برای فردی که می خواهید ارسال می کند . بدین ترتیب خواهید توانست فایلهای تا حجم ۱۰ مگابایت ( در حالت رایگان ) را به سادگی هر چه تمام تر برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید .

 

hajm حجم : ۴٫۶۵ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(68)

Send It Pro3 Send It Pro4 Send It Pro5



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->